Thursday, August 12, 2010

5 comments:

Anonymous said...

gila bodoh. ntah ape-ape kartun kau ni. dah lah p.c.

Irwan said...

ye ke? tang mana bodoh tu? p.c tu apa?

Irwan said...

komen la lagi, aku suka komen kau...

Dark Half said...

kesian dia scuba,x paham,dah tu kata org bodoh...konpem post-SPM thinking.kahkahkah

dia nak ckp ko p.c ~ politically correct.... kahkahkah.lg aku nak gelak

Irwan said...

oh, ye ke? takper dark. biarkanlah dia dengan perspektif dia.

memanglah p.c sebab kartun tu aku buat lepas SPM...dan nak jual kat budak SPM.

Kalau tak suka p.c, carilah kartun carcinog dalam blog ni.