Saturday, December 11, 2010

Berbicara pasal Hindustan

Tajuk kita hari ini ialah "Cerita Hindustan"

Aku suka dengan citer Hindustan...

...Den tak gomar bonar dongan citor industan
Hehehe..Tauuu

Tapi kau citor yo lah, sementaro nunggu si Ajak ni..
 
Citer industan ni best sebenarnya

Tapi sebab kita tak suka dengan orang lain, dan orang tu suker industan, maka kita pun tak suka industan
Intro yang bagus...
Ajak dah sampai, ke?

Tumpang lalu..

Tumpang duduk...
Kat mana kita tadi?

Fak industan, fak sinetron, fak everibadi

Buang masa, tenaga dan penat jerih krew produksi

Dari buat citer geli-geli, baik buat citer hardcore jer terus
Budak-budak kecik-kecik lagi dah indoktrinasi dengan citer takde pekdah
[by this time, Ijam dah lepak kat depan]

"Jam! Jom arr bincang entry terbaru AKUSKIZO"

"Industan dah start!"


...

5 comments:

podeh3 said...

salam. haha..

± said...

aku bukan peminat hindustan tapi bukan disebabkan aku tak suka geng yg suka layan ini cerita

dan aku tak pelik bila ada sorang kawan mamat metal tahap langit ke-7 tetiba layan hindustan..haha..this could be the soft part of him

Irwan said...

kita layan sumer bebb....kuchi-kuchi hota heiiiii

Ka-Ching said...

hindustan?
bleh la layan kalau dah terpakse join mummy in law aku tgk heh.

dark malu2 plak nk buat pengakuan lolz haha

± said...

iskkk ka-ching, mana de aku malu-malu. part paling klakar dlm industan bila tgk rajnikanth nyalakan rokok pakai pistol.pehhh..terbaekk..kahkahkah

LOLOLOKKKZZZZZ