Thursday, March 3, 2011

Haisshhh

(baru nak mula jer...dah rasa nak BERanAK)

.
.
.

so here goes:



Haishhh Scuba, kenapa kau buat camtu?


Takbley ke?


"Unwise"


Unwise?


Tak menampakkan kebijakan kau dengan melayan kerenah bebudak. Dahla tu, kau tulis panas-panas laktu. Kau pun tau budak tu saiko. Lagi kau nak gi jolok sarang tebuan buat apa?


Tak jolok, tak dapat madu.


Kau nak ke madu dari sarang tebuan yang macam tu?


Madu ialah madu. Aku tak memilih.


Tapi diakan ramai kengkawan yang sanggup sehidup semati dengan dia? Kau apa ada?


Aku ada *ni*...

6 comments:

~* chirpy_chummy *~ said...

ni?? ape?


oh..penuh tanda tanya..





:)

Al said...

ok

Irwan said...

ni itulah senjata rahsiaku.
Dah lama aku menyimpannya. Ingat nak buang dah...

Tibatiba blogosphere mengingatkanku kepada underground...dan kotak senjata itu, ku buka kembali..

(lain macam jer ni)

Dark Half said...

arrogant and sarcastic are in trend
wise sarcasm is acceptable
arrogant and misleading sarcasm makes me puke

cEro said...

hahaha, tetiba rase nak jadi blogger yg arrogant gak!
bak kata dark half, it's a trend now..kot??
hahaha

Irwan said...

jangan niat camtu. arrogance tu cuma tool. jangan jadikan sifat.

sama macam blog. ia adalah tool. kebanyakan gunakan ia untuk medium meluahkan perasaan...

jangan ikut trend. Tapi kita yang setkan trend (kau tengok twit dan entry 'kengkawan' kita tu, semua satu tone, kan? hehehe..gotcha!)