Sunday, July 17, 2016

Gua nak pindah

Gua keja kat Muar, sekarang. Weekdays kat Muar, weekend baru kat Seremban. Yang gua nak cerita, bukan kat mana gua berada time weekend or weekdays tapi masa weekdays, lepas balik keja, gua akan kembali ke rumah sewa gua di Muar. Kat Parit Ponorogo.
Dah setahun gua mengadap keadaan dalam gambar ni, tiaptiap malam. Takde tivi. Takde radio. Yang ada cuma hemfon. Sibbaik line dapat jugak satu dua bar. Boleh jugaklah membebel sensorang kat twitter. Gua nak abadikan suasana yang gua hadap ni sebelum gua pindah rumah baru.
Bukan apa, haritu bangun tido jumpa lipan. Pastu ular lidi. Gua taknak tunggu apa lagi yang datang menemani gua kat rumah tu...
(perasan tak ada ular lidi lilit bekas kueh dalam gambar)

Post ini ditaip sebagai peringatan kepada dirisendiri untuk menjaga diri gua dengan lebih baik lagi, mulai hari ini. Dan gua nak mulakan dengan cari rumah sewa yang ok sikit untuk gua di Muar....

3 comments:

Anonymous said...

Bro kerja area mana muar ?

Irwan Mohamad said...

Kat kilang tepi sungai Muor tu...

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)