Wednesday, October 6, 2010

Hipnotisma ala payobosa ver 3.1

<<


...Pastu lamerrrrrrrrrr jari tu linger atas keyboard, memikirkan apa yang dipikirkan sebentar tadi. Puas menggoyang-goyangkan bijik mata ke kirikanan cuba mencari perkataan sesuai di celah niat niat yang subliminal. Lebih banyak menekan 'backspace' atau 'del' daripada menghasilkan sense dari non sense yang kita taip.

...Dan bila dah siap, baca berulangkali sampai tahap mengindoktrinasikan diri sebab lepas di postkan ajer kang, bersedialah nak menjawap soalan dari ahli fikir tahap tahi bintang. edit punya edit, lastlast idea gempak tadi hilang sengatnya. Nak dibiar dalam keadaan raw, takut mengundang RTM3. Ah, takper...aku tau bukan semua yang membaca ayat ini mengong belaka...

...Jangan lupa diBLOGWALK-kan benda baik, agar ada yang menganga jadi tertarik. pekejadahnya prodak yang revolusionary. Kalau ia hanya tersimpan di atas almari.

Tapi camana aku nak BLOGWALK kalau takde chatbox?
Ohhhhh...Kau nak suruh aku komennn? Nak komen aku? Ni komen aku...

Baca sambungannya di blog aku yang satu lagi>>>

No comments: