Tuesday, January 4, 2011

Tribute to Kawan

Aku dah lama dengar lagu ni. Tapi semalam, penaung akuskizo, merangkap jembalang tanah; Azil, tunjuk kat aku videoclip Seether + Amy Lee ni (Broken)...

 

Aku boleh terskizo pulak dengan liriknya dan bayangkan Amy Lee (yang bersayap angle tu), seseorang yang aku rasa aku kenal (tapi dia lelaki, laa)..Dan lagu ni aku terskizo; dia tujukan untuk abang dia yang tah kat mana ntah tu...

So, kepada KAU, ni untuk kau...Jangan kau bantai EMO lak dengar lagu ni...Saja jer..

2 comments:

Al said...

macam biase,penghayatan lirik bkn keutamaan ak

so ak dgr
dan layannn..

Unknown said...

hehe