Sunday, February 6, 2011

Pemalas yang skizo


Aku pun dah tak tau apa nak jadi. Dah hampir-hampir nak givap dah. Dah pelbagai cara aku lakukan nak mengubahnya. Tapi ia tetap kembali kepada keadaan yang sama. Ya. Aku cuba nak mengubah nasibku. Aku dah tak mahu lagi berada dalam keadaan yang sama jika aku menilai diriku pada masa akan datang. Aku mahukan perubahan. Aku mahukan kemajuan.

Tapi, semenjak 4 tahun aku bertungkuslumus ni, semakin aku berusaha, lagi screw-up pulak jadinya...
Malaslah nak cerita, kan...





Jadi, malaslah aku nak cerita.

Sekian

2 comments:

una berry said...

nak komen pun rasa malas jugak

Unknown said...

betul tu...tapi dah komen kan...?