Friday, February 25, 2011

Update FB Yang TEGANG 20



11pagi

Aku kat umah Abu. Atan belum sampai lagi. Abu tengah berak. Aku tengah lepas layan video klip Hunger Strike-lagu tema band kitorang. Kengkadang layan blues jugak layan lagu-lagu lama camni. Berdebar-debar pulak rasanya. Tapi aku tak pasti debaran ini akibat feel lagu Hunger Strike Temple of the Dog ni ker, atau debaran menunggu jawapan dari Fei. Oh Fei. Paha dia gebu woooo. Aku meletakkan tangan kanan di dahi mengenangkan Fei. Oh Fei...

Abu kembali dengan melempang tangan kananku. Tangan kananku terlepas dan terkena hidungku. Hidungku rasa berdamar. Nak ajer aku kongsikan kedamaran ini dengan Abu. Aku menarik towel Abu. Sibbaik dia pakai boxer. Dia dengan selamber berjalan dan mencapai seluar jeans busuknya.

"...dah berapa lama kau tak basuh jeans kau, tu Bu?"
"Jeans aren't meant to be washed" jawabnya sambil buat muka macam model Levi's dalam majalah.

No comments: