Tuesday, April 19, 2011

Selamat Tinggal, Ameng!

Harini wa ucapkan selamat tinggal kepada Ameng; gitar kapok gua. 
Walaupun lu sekadar gitar, dada gua berdebardebar sayu jugak...
Click pada gambar
Meng, kau ingat tak kita sama2 menyanyi lagu 'Guitar man' kat CM dulu? 
Kita dapat 5hinggit ptg tu. Kita beli megi dan Surya sebatang. Kita share....

Meng, kau ingat tak masa wa jadi orang bodoh gado ngan lu masa awek wa curang ngan wa? Lu nyanyi sampai wa tido...

Lu sentiasa berjasa pada wa. 
Sampai sekarang pun, lu sanggup dijual nak kasi wa makan.

Meng, wa harap lu akan lebih dihargai oleh tuan lu yang baru. 
Wa takbley lentok2 camni, Meng. 
Lu masukla dalam beg merah lu...

Ok Meng. One last song. 
Kita nyanyi 'Gadisku' by Search, ok tak Meng? 
Ni kan lagu feveret kita? 
Jangan nangis, Meng. 

Lu nangis, wa nangess ...



6 comments:

Hulubalang said...

ish ish kesian2....

Irwan said...

Wa tak dapat tido semalaman memikirkan nasib Ameng.

Dah makan ke dia?
Dah bekfes ke dia?

Dula masa dia ada kat sini, aku buat tak port jer parking dia bawah tangga...

Anonymous said...

Appreaciate for the work you have done into the post, it helps clear away a few questions I had.

gedek! said...

Tiada lagi berasmara dengan gitar...

Dark Half said...

dah selamat ke Ameng?

Irwan said...

Dah. Jumaat lepas...Sobss