Wednesday, March 23, 2011

Rahsia Banyak Idea Blog



Ada orang bertanyaku apakah rahsia aku membuat entry yang banyak dalam mengekalkan BE aku di nuffnang.



Aku ambil gitar kapuk memberku dan mendendangkan sebuah lagu:


"menulis dalam keadaan menyangkung amatlah berbahaya. Oh-oh.
 Dapatlak jika kita menulis entry blog secara direct, Oh-oh.
 Live, dalam 'create new post', dalam blog kita.

 Tuan punya CC dah pasang spy!
 Dia kira masa kita.
 Kita kena cepat!
 Kita kena fokus!
 Lupakan pada mengomen.
 Cuma publish dan save page ajer...

Tulis lelaju, satu perenggan, pastu tekan 'publish', pastu tekan 'view post'. Baca. Buat new post. Oh-oh.

Taip lelaju, buat satu perenggan, pastu tekan 'publish', pastu tekan 'view post'. Baca. Buat new post. Oh-oh.

Tininit! Tininit!
Itu bunyi dah habis kredit!
Jangan terus cabut pendrive!
Tunggu dia habis kelipkelip, dahuluuuu.

Taip lelaju, buat satu perenggan, pastu tekan 'publish', pastu tekan 'view post'. Baca. Buat new post. Oh-oh.

Aku nak minum nescafe O.
Aku nak minum nescafe O

oh-oh"

Hahaha

;p

No comments: